נתב שיחות והקלטות קריינות למרכזיית IP סנטריקס ולמרכזיות וירטואליות שונות כגון 1700-1800-1500 וכ"ו…
נתב שיחות והקלטות קריינות למרכזיית IP סנטריקס ולמרכזיות וירטואליות שונות כגון 1700-1800-1500 וכ"ו… למרכזיות הנמכרות היום ב"בזק" וב-"בזק בין לאומי" דוגמת המרכזיות החדשות של IP" סנטריקס" ושל – LG יכולות חכמות ומגוונות ואפשרויות שונות לקידום העסק שלכם ומיתוגו ע"י הקלטת הודעות רלוונטיות למרכזייה החדשה. ההקלטות האפשריות הינם מאפשרות לכם ליהנות ממכונת שיווק יעילה וחכמה המספרת באופן קבוע את כל האינפורמציה הרצויה ללקוח, ו-בזמן ההמתנה מנעימה את זמנו בג'ינגל ייחודי המספר אודות העסק שלכם. גם אחרי שאחרון העובדים כבר עזבו את העסק היא ממשיכה לקבל את פני הבאים במענה לילה מיוחד (נכנס לעבודה באופן אוטומטי בשעה מוגדרת מראש) המספר ללקוח על שעות הפעילות ואופני יצירת הקשר.
כשמשלמים כל כך הרבה כסף על מרכזייה חדשה בין אם היא בשיטת שכירות ובין אם רכשתם מרכזייה באופן פרטי, חשוב מאוד לא לוותר על הקלטות מענה חכמות למרכזייה החדשה, רק כך תנצלו באופן מלא את ה"כוח" של המרכזייה ואם חשבתם שזה יכול להיות יקר, חישבו שוב! חבילת הקלטות למרכזייה נמכרת היום במחיר מוזל ביותר ב-"ליקול הפקות" מומלץ לרכוש דווקא חבילה מושלמת בה תקבלו את מגוון ההקלטות במחירר קטן!
לבקש הצעת מחיר מאתנו מלאו פרטים בטופס קשר או חייגו אלינו משרד:02-9995570 ישיר: 0527772570 אנו בטוחים שגם אתם תהיו מופתעים!
אז מה כוללת חבילת הקלטות למרכזייה? נתב שיחות/נתב השלוחות! הקלטת מענה ייחודי ובלעדי לעסק שלכם!- הכולל- "ניתוב" רלוונטי של שלוחות לפי בקשתכם והקדמת ברכה ללקוחות בשם העסק, במענה זה אנו נותנים במתנה הקלטת מענה להפניה לשלוחה רלוונטית לקבלת שירות בשפה אנגלית חינם! ללקוחות מסוימים יהיה צורך ב-"תת תפריט", לדוגמא רשת בגדים אשר לה חמישה סניפים יושמע "תת תפריט" (דוגמא- בהקשה ב בנתב ראשי על "לרשימת הסניפים הקש 3" יושמע תת התפריט עם רשימת הסניפים הרלוונטית וכ"ו…) מענה בהמתנה/ מענה HOLD! ג'ינגל בלעדי המלווה בפס מוזיקה ייחודי!- המרגיע את הלקוח ונותן לו תחושה נעימה וטובה בזמן ההמתנה ומאידך, "משווק לו באוזן" את היתרונות העסקיים שלכם, ניתן להוסיף לג'ינגל הזמנה לבקר באתר האינטרנט של העסק בדף ה"פייסבוק", ובבית העסק עצמו, לקוחות רבים ואפילו גופים גדולים כמו בנקים וחברות ביטוח פשוט מציעות מבצעים ייחודיים ללקוח בזמן ההמתנה ומענייניים אותו בשירותים נוספים. ועוד המון אפשרויות נפלאות שנשמח להרחיב עליהן את ההסבר בטלפון איתנו, ניתן למעוניינים בכך לשדרג את המענה למענה בשירה (ג'ינגל בשירה) זהו סלוגן קצר של בית העסק שאנו מפיקים בשירה מה שחורט את המסר שלכם ללקוח לשנים רבות ומעביר מסר עסקי בצורה מדהימה של רוגע ושירה. מענה לילה/מענה לאחר שעות הפעילות! כמו שכתבנו כבר למעלה, "מענה לילה" או מענה "לאחר שעות הפעילות" מקבל בברכה את הלקוחות גם כאשר אתם כבר לא בבית העסק לענות לשיחה. בהודעה זו נעדכן את הלקוחות בזמני הפעילות בימים א-ה ובימי ו' וערבי חג, כמובן נשאיר אופציה לבקר באתר האינטרנט של בית העסק במידה וישנו- וכן נשאיר טלפון למקרים דחופים לבעלי בית עסק המעוניינים בכך. כמובן שגם הודעה זו מלווה בפס מוזיקה בלעדי התואם את רוח כלל ההקלטות של המרכזייה ליצירה של זהות עסקית אחידה ומגובשת. מענה תא קולי! כבעלי מרכזייה חכמה עומדת לרשותכם האופציה לקבל מענה קולי בהקלטה אישית המזמינה את הלקוח להשאיר הודעה קולית עם פרטיו האישים וכך תוכלו לחזור אילו בשעות הפעילות בצורה מסודרת ונוחה. גם כאן כמובן כמו בכל ההקלטות מקבלים הקלטה עם מוזיקה ייחודית עם קריין או קריינית מהנבחרת שלנו. אופצייה –פאנטון עסקי! לבעלי עסקים המעוניינים גם במיתוג קולי לניידים של בית העסק, ניתן לקבל הקלטת "צליל המתנה עסקי" –"פאנטון/ביזניס טון" עסקי, בהנחה נוספת. לפרטים נוספים שאל אותנו. *ג'ינגל עסקי לניידים ניתן להתקין בחברות התקשורת, סלקום, אורנג, פלאפון, בזק, והוט מובייל ללקוחות עסקיים בלבד.
ליקול הפקות קריינות למרכזיה החברה לקריינות והפקת תשדירים, למרכזיה רדיו משולבים בפירסום באינטרנט, קריינות לטלפון, מיתוג קולי וסרטוני תדמית אפשר להתקשר אלינו משרד: 02-9995570 ישיר: 052-7772570 או למלא פרטים ואנחנו נחזור אליך בהקדם