לקוחות יקרים: סרטוני תדמית כולל קריינות הם כלי השיווק היעיל ביותר כיום, לכן חשוב מאוד שתבחרו נכון את הקול המתאים ביותר לפרויקט שלכם, בחירה נכונה של קול תעביר את המסר בצורה ברורה חדה ונעימה, ברורה וסמכותית, יתכן שלפעמים תבקשו דווקא קול פחות ממלכתי/רשמי ויותר צעיר או אולי חם ומלטף, ואולי בכלל מכירתי ומתלהב…צוות הקריינים שלנו כבר כאן, מחכים לשחק את הטקסט שלכם אז מה הקול שמתאים לכם? ל-‘ליקול הפקות’ מגוון קולות חם, סמכותי, רך, מכירתי, תדמיתי, וכמובן במגוון שפות רחב!
לבחירת קריין או קריינית ממאגר הקולות המלא לחצו כאן! צוות האולפן ערוך ומוכן לתת לכם יעוץ והכוונה ללא התחיבות לבחירת הקריין/קריינית המתאימים לפרויקט שלכם
לידיעתכם ניתן לקבל קריינות בשפות שונות.
יש לכם שאלה? ניתן לחייג כבר עכשיו!
משרד: 02-9995570 ישיר: 052-7772570
הזמינו עכשיו קריינות מקצועית לסרטון שלכם און ליין בהנחה מיוחדת! (לקוחות יקרים: לאחר התשלום ניצור קשר להשלמת הליך הקריינות)
להאזנה יש לגלול כלפי מטה. (חובה לבחור סוג קריין מצוין על גבי כל רצועה).
צפו ב-מיכל מגן קריינית ומגישה, מיוחדת לסרטוני תדמית.
מעוניינים בקריינות של מיכל?
? ניתן לחייג כבר עכשיו!
משרד: 02-9995570 ישיר: 052-7772570
“ליקול הפקות” החברה לקריינות לכל מטרה ולסרטי וסרטוני תדמית.
אפשר לחייג אלינו
משרד: 029995570 ישיר 0527772570
או להשאיר את פרטיכם וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי.
אולפני ליקול הפקות · רונן – משרד אדריכלים שילמן ובראנד
אולפני ליקול הפקות · קריין באנגלית פול
אולפני ליקול הפקות · ציפי בנאי -תשדיר רדיו – קריין שמעון
אולפני ליקול הפקות · IVR קריין אנגלית – פול
אולפני ליקול הפקות · ציפי בנאי -תשדיר רדיו – קריין שמעון
אולפני ליקול הפקות · חושבים קדימה (קול מיוחד דיבוב ילד/ה) קריינית שרית פרומו
אולפני ליקול הפקות · מלכות וקסברגר – קריינית שרית (קול מיוחד מדובבת ילד/ה)
אולפני ליקול הפקות · קידישיק HOT SALE קריינית ומדובבת (קול ילד/ה) שרית
בעלי עסקים יקרים!
יש לכם עסק, השקעתם עליו את נשמתכם, יזע, עמל ודמעות וכמובן המון כסף.
את כל ההשקעה הזו הכנסתם לסרטון תדמית קצר “שמקמט” את הפעילות העסקית, לדקה או 2 ויוצר חוויה שמניעה לפעולה או מזמינה את הלקוח הפוטנציאלי שצופה עכשיו בסרטון התדמית ליצור קשר ראשוני אתכם.
עד כאן הכל בסדר, אולם חשוב ביותר שהסרטון שלכם יכלול קריינות מקצועית שתלווה את הסרטון לכל אורכו ע”י קריין או קריינית מקצועיים ונעימים שכמובן תואמים את אופי הסרטון שלכם.
“כגוף ללא נשמה”, כך בדיוק ניראה סרטון תדמית ללא קריינות מקצועית!
בבואכם ליצור את סרטון התדמית לעסק, וכן את פרסומת הוידאו אין ספק ש”העוקץ” וההנעה לפעולה של הלקוח תלוייה מאוד באיכות הקריינות אותה תשלבו בסרטון.
תדמיינו לעצמכם את הטלוויזיה בסלון דוממת ומקרינה את התוכן הטוב ביותר שקיים, הייתם מתרגשים? מונעים לפעולה כל שהיא?? ברור שלא!!!
הקול האנושי יכול לעשות פלאות לכל אחד מאיתנו והראיה מוזיקה. היא מרגשת, סוחפת, משמחת או נוסכת בכם עצב עמוק, כך גם הוספת קריינות מקצועית לסרטון תדמית היא מוצר חובה שאסור לכם בשום אופן לוותר עליה!!
איך לבחור נכון קריינות לסרטי התדמית שלנו?
בבואכם לבחור קריינות לוידאו, לא משנה כרגע איזה סוג וידאו זה שאלו את עצמכם כמה שאלות
1 איזה רגש הייתם רוצים להפיק מהצופים?
הנעה לפעולה?
התרגשות והיסחפות?
יצירת סקרנות?
אולי הנעה למכירה?
כל התשובות לעי”ל ועוד תשובות רבות שוות ל – מה נרצה להפיק מהסרטון שלנו, מה המטרה השיווקית שאם היא תקרה נגיד שהסרטון שלנו עבד!!
בסופו של דבר ברור שכל דבר הוא יצירת קשר עתידית עם בית העסק שפרסם את הסרטון, אולם הדרכים להתקשרות שונות הנה אני מרחיב..
הקריינות היא מקצוע ותיק ומורכב מכפי שהוא ניראה, קריינות לסרטון כסגנון חיים גם בסרטון שלך.
גם עולם הקריינות לסרטים הוא רחב ומלא ברגשות וקולות ואי לכך גם אתם יכולים לראות בכך הזדמנות נפלאה באיך “לצבוע” את סרטון התדמית שלכם, אם אתם רוצים להדגיש מסר בחרו בקול רשמי ומכבד, אם ברצונכם להציף ‘רגש אימהי’ לדוגמא, בחרו בקריינית בעלת צבע קול אימהי ורך, אם אתם עסק שמשווק נניח מוצרים לילדים ותינוקות גם במקרה זה נוכל להיעזר בקריינות לוידאו נשית רכה ועדינה, ויש גם קריינים שיכולים להוסיף לסרטון התדמית שלכם המון חיים וצבע, ישנם קולות המתאימים במיוחד למכירה, “קרייני פרסומות” ישנם קריינים בעלי קול רך וסיפורי להנגשה וההעברת אינפורמציה, ויש כאילו שיודעים לעשות מגוון תפקידים בהגשה וטונציה שונה, בכל מצב קריינות לסרטון תדמית לרוב אינה יקרה ותועלתה לא תסולה בפז!
אוקי השתכנענו!! קריינות לסרטון תדמית . מאיפה מתחילים?
בשנים האחרונות קמו לא מעט בתי הפקות שמציעים שירות “בנק קריינים”, כלומר מדובר באולפני הקלטה שמתמחים בהקלטות קריינות לסרטי תדמית שמייצגים מגוון רחב של קולות שיתאימו לכל צורך ולכל סוג של סרטון.
מומלץ להיכנס לאתרים השונים ולבחון את בנק הקולות כפי שהסברנו ולמצוא את הקול של הקריין או הקריינית המתאימים ביותר למטרת הסרטון ולתוצאה אותה נרצה לקבל, אפשר גם לצלצל לאולפן ולהתייעץ עם הבעלים של האולפן “המפיק”, בדיוק כמו מלצר במסעדה שיודע מהן המנות המוגשות גם המפיק בקיא בבנק הקולות וידע בכמה שאלות קצרות לכוון אתכם לקול הנכון עבורכם.
ועתה לפרקטיקה:
הכינו את הטקסט עבור סרטון התדמית, וודאו מול הקריין או הקריינית שהכל בטקסט מובן לו וברור להקראה, שאין לו או לה שאלות הגייה בשמות או מילים מסויימות, עדכנו מראש והכיוונו באיזה סגנון אתם מבקשים לקבל את הקריינות לסרטון שלכם, בררו לגבי זכויות היצרים להקלטה האם היא מיועדת לדיגיטל או ניתן לעשות בה גם שימוש במדיה אחרת, האם יש הגבלת עונה לקריינות או לא, האם היא מותרת לשימוש בכל העולם או רק בארץ, סכמו מחיר וצאו לדרך!
ניתן בהמשך להוסיף גם קריינות לסרטון תדמית בשפות שונות ע”י קריינים שונים בשפות שונות.
‘אולפני ליקול הפקות’ הינם בית הפקות לקריינות מקצועית, לאולפן ניסיון מקצועי של מעל לעשור בהקלטת קריינים ומדבבים, מצעים: קריינות לכל מטרה ולסרטי תדמית +ל וידאו שיווקי ע”י קריינים וקרייניות, מדבבים , ומדבבות איכותיים ביותר, עריכת סאונד וספריית מוזיקה עשירה ואיכותית עבור הקריינות שלכם.
אפשר להתרשם מגלריית קריינים עשירה באתר וכן לדבר איתם עכשיו!
אתר
likol.co.il
טל 029995570
ווצאפ ישיר 0527772570
בהצלחה.
קריינות לסרטון תדמית, כדאי או חובה?
בשנים האחרונות קריינות לדיגיטל הפכה מוצר מוגמר, השיווק בווידאו עובד! ולא רק עובד, הוא טוב הוא פשוט מעולה, לפי ‘אינסטגרם’ ו’פייסבוק’ השיווק בווידאו הפך אפקטיבי פי 82% לעומת פוסטים כתובים, אי לכך אין פלא שתעשיית הפרסומות הדיגיטליות, ובפרט לסרטוני שיווק לדיגיטיל ורשתות חברתיות משגשגים, אין צורך לציין שזה כמובן בלי קשר לסרטוני הדרכה, סרטוני מוצר, בהם קריינות הפכה לחלק אינטגרלי שלפעמים חשובה יותר מהסרטון עצמו.
עידן ‘הפודקאסטים’ של 2020 רק היטיב עם הקריינות לסרטונים ודיגיטל.
ובעידן בן כולם אוהבים להאזין, הפכה הקריינות לטובה אף יותר!, ומה הפלא? הקריינות בסרטוני תדמית או סרטוני פרסומת בהנחה והיא קריינות טובה, מעצימה את החוויה של הצופה ומניעה אותו פי 50% לפחות לפעולה הרצוייה, החלק היקר בווידאו הוא הווידאו ולא הקריינות ולכן כדאי מאוד להוסיף קריינות לסרטוני תדמית ופרסומות וידאו.
ויש גם את הסרטוני אנימציה החמודים בהם יש מדבבים או קולות שונים.
לפעמים בסרטונים שרוצים להיות ויראליים ניתן אף למצוא יותר מקול אחד, קולות של נשים וגברים המייצרים דמויות שונות מדבבים את הסרטונים החדשים, כדאי ורצוי להבין את משמעות הסרטון ולהתאים בייתר הקפדה את הקול הרצוי עבור הדמות המבוקשת, שימו לב שיש לפעמים ישנה אפשרות בה אדם אחת משחק עד 2 או אולי 3 קולות שונים.. נכון שמדובר בכישלון לא מבוטל של השחקן מדבב / מדבבת אך זה עדיין ניתן.
קריינות לסרטון תדמית או קריינות לסרטון פרסומת מדובר ממזמן במוצר חובה!
הכל תלוי בהכוונה שלכם, תנו לעצמכם את האפשרות לבחור קריין טוב לסרטון שלכם, לאחר שתבחרו את הקריין הרצוי או הקריינות הנבחרת לסרטון יש לתת להם את הסרטון אם זה מוכן והדבר אפשרי זה יעזור להם “להיכנס לאווירה” הרצוייה, אם יש לכם כיוון הגשה מסוים שבו אתם צריכים את הקריינות לסרטון מתלהבת, מרגשת, אינפורמטיבית? דברו עם הקריין והסבירו בפרוטרוט את הדרישה לקריינות, אם אתם רוצים את הקריינות לסרטון “כמו בסרטון ההוא” מה שנקרה בשפה המקצועית “רפרנס” שילחו את הקישור לקריין, הדריכו אותו או אותה על מנת לקבל קריינות לסרטון המושלם.
הכל תלוי בקול! סרטון תדמית? הדרכה? אל תוותרו על קריינות מקצועית!!
הקריינות לסרטון שלכם תשדרג פלאים את אחוזי ההמרה שלו, אל תוותרו על קריינות לסרטון תדמית או סרטון פרסומת!!!, עברו על הטקסט, בדקו שאין שאלות של הגייה והוסיפו פס קול וקריינות מקצועית לסרטון התדמית שלכם, הקפידו על בחירת קריין או קריינית תואמים את הסרטון “ועופו על זה”!